tisdag 15 juni 2010

Bröllopssmink & Sommarnaglar!

Idag har jag hittat lite bröllopssmink. Jag skall sminka mig själv till bröllopet med hjälp av min syster som också är hederstärna.

Så idag shoppade jag loss på skönhetsavdelningen på jobbet!

Jag köpte primer, ögonprimer, rouge, puder, eyeliner från Lumene och ögonskugga från Isadora. Jag skall dessutom köpa läppglans och foundation från Clinique. Sen hoppas jag på att jag har allt jag behöver. Det kostar att ligga på topp. :D Jag tror att det kommer bli toppen.



Jag köpte dessutom en ny parfym som jag skall ha på bröllopet, den kommer inte användas innan. Vi har valt att köpa helt nya dofter som vi kommer ha på bröllopet och sedan endast vid speciella tillfällen. :D Ett mysigt sätt att plocka fram minnen från vår stora dag en kall vinterkväll. :)
Min doft heter BéBé, kostar 349:- och Markus doft heter Force som kommer från Bioterm, kostar 399:-

Det roliga är att flaskan till min doft är riktigt fin. :D




Tänkte dessutom passa på att tipsa om härliga nagellack som det verkligen är dags att använda. Just nu är det riktigt hett med pastellfärger på naglarna.
Jag har precis köpt några härliga färger själv. Jag brukar vara ganska feg men tånaglarna kan man ju alltid piffa upp om man inte vågar måla fingrarna.



Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar