måndag 14 juni 2010

Den Kungliga Bröllopsserien

Förlåt alla läsare att Ni fått vänta så länge på att jag skall skriva lite nytt.
Som Ni förstår så har det varit fullt upp på både jobb och under fritiden. Det är ju bara 7 veckor kvar till den stundade dagen och vi planerar och längtar med spänning och nervositet. :D

Idag handlade jag lite nytt till bröllopet men som vi skall använda efter. Jag handlade en låda och ett fotoalbum från Den Kungliga Bröllopsserien som finns på bl.a Åhléns.




I presentboxen skall vi spara alla våra gratulationskort som vi får, det är ett fint och praktiskt sätt att bevara dom på. Dessutom står ju årtalet på boxen så då kommer vi ju inte glömma året i alla fall... hihihi... :D
Presentboxen kostar 69 kr och en del av intäkterna går till det blivande kungaparets stiftelse.

Fotoboken vet vi inte riktigt vad vi skall göra med ännu men antagligen blir det ett personligt fotoalbum från bröllopet. Men den är läcker så jag kunde inte låta bli att köpa den. Fotoalbumet kostar 149 kr och en del av pengarna går till det blivande kungaparets stiftelse. Så man kan säga att jag slog 2 flugor i en smäll. :D

Love Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar