onsdag 17 november 2010

All my love ♥

För mig är onsdagar lika med ledig! Skönt att ha en dag mitt i veckan att göra vad jag vill på.
Jag har haft fullt upp hela dagen eftersom jag hatar att sitta stilla. Därför har jag en hel lista på kylskåpet med saker och ting som skall hinnas med, gärna innan årets slut.
Det största projektet idag var att rensa förrådet på balkongen där den mesta skiten samlats. Helt galet vad skit vi har och många andra dessutom. Men de får ta hand om sin egen! :D

Idag fick jag inhandlat Emilias skiva My World! Jag älskar Emilia, jag tycker hon är grym! Men mest tycker jag om henne för att det var Isacs favorit. Saknar dig som fasen Isac, R.I.P. All my love!

Igår var vi iväg till Ekeby Möbelaffär för att kolla in den snygga soffan och hurra!!! För ett inköp blev det. V. 52 kommer vi att få den levererad hem till vårt vardagsrum och det kommer bli riktigt snyggt.

Igår var dessutom en riktig Anna-kväll... Det är en kväll när jag har vart sååå glad i flera veckor att jag bara börjar gråta. Liksom när jag har varit glad alldeles för länge och han där uppe tycker att jag skall vara lite ledsen.
Jag tycker det är skönt att gråta och igår startade det efter en liten diskussion som vi hade, som vi dessutom fick en bra lösning på.
Då började jag böla...Min kära visste direkt och bara höll om mig och sen var allt bra. Konstigt hur jag fungerar men det är jag. Jag gråter en skvätt och sedan är allt som bortblåst. Jag är en äkta känslomänniska. Jag gråter ofta för ingenting, men skönt är det!

Nu skall jag börja fixa här hemma! Ha en trevlig onsdag!
Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar