lördag 20 november 2010

***Snö***

I morse när jag vaknade var det ett tunt tunt snötäcke på marken! Jag blev glad för jag älskar den här tiden på året när snön faller och julen är på väg! Så en promenad i morgonkylan fick det allt bli och jag är nöjd med mina 2 träningspass för veckan!
Jag och Markus har en liten tävling där man får böta om man inte tränar 2 gånger i veckan. Då hamnar 100 kr i en liten burk och sedan får den person som tränat mest välja vad pengarna skall gå till. Denna veckan behöver inte jag böta eftersom det blev en löprunda igår också.

Nästa vecka är det 1 advent och det skall bli härligt att julen flyttar in här hemma. Jag älskar julen och brukar pynta för fullt här hemma. I år blir det dock ingen gran eftersom vi skall få vår nya soffa under mellandagarna men något litet arrangemang får det ju självklart bli.

För er som skall skaffa er en fin julgran till aftonen få här lite inspiration:

För er som vill ha något annorlunda med lite havstema!
Då är ju detta ett alternativ! Jag tycker den är rolig!

Den här granen är ljuvlig!
Jag älskar den och tycker det är vackert
när det bara är vitt i den. De fina zink-baljorna
är snygga och roliga att ha klapparna i.

Talesättet "Det är inte mycket att hänga i granen"
passar ju verkligen in här!

Nu skall jag se till att packa lite i min nya fina LV-väska som jag är otroligt glad över.

Dessutom måste jag bara säga att jag tycker om att få lite feedback på det jag skriver och uppskattar djupt lite reaktioner och kommentarer. Jag har underlättat för er läsare så att ni nedanför mitt inlägg bara kan kryssa i era reaktioner. Ni kan dessutom lätt skriva en kommentar utan att behöva vara medlemmar eller ange någon kod! Prova vet jag! Och saknar ni någon reaktion så säg till!

Jag önskar er en underbar lördagskväll och hoppas ni får en fin julgran!
Uppdatering: Snön är borta här hemma!

Kram Anna

1 kommentar: