måndag 22 november 2010

Ta vara på era minnen

Ny vecka och nya tag! Denna veckan har jag blivit gräsänka då min andre hälft jobbar i Trollhättan!
Måste bara börja med att säga att jag tycker det är riktigt roligt att se att ni har hittat till "reaktions-rutorna". Keep it up! :D

Jag har som vanligt fullt upp här hemma med jobb, träning och allt som skall göras. När jag väl är ledig så är jag ju inte ledig, utan jag byter bara jobb. Men jag tycker i och för sig att det är ganska roligt att ha fullt upp. Jag har en riktigt lång lista som skall göras nu när maken flytt fältet och jag har planerat in allt i min almenacka. Jag är ju en person som älskar listor och jag skriver gärna listor på listor om jag kan. :D

Jag gick precis in på fb för att kolla om det hänt något skoj och jag såg att min gamla klasskompis lagt upp bilder från klassåterträffen som var helgen innan vi drog på honeymoon. Så roligt att minnas tillbaka till den festen som var sjukt rolig. Jag längtar lite tillbaka och det är väl underbart att känna så, för så roligt hade vi.


Vi var inte många från vår klass som kom men det var ju
flera skolor där vilket gjorde att vi träffade
mängder av vänner från skoltiden!

Det bästa med hela kvällen var att min underbara vän från gymnasiet dök upp och honom har jag inte träffat på säkert 7 år. Det var otroligt roligt att se honom för han var en speciell kille och vän till mig genom gymnasie-tiden. För ett ögonblick drogs vi tillbaka dit och pratade många gamla minnen. :D
Nu har han fått en liten dotter och lever ett underbart liv med sin sambo, jag vill ge dig alla lyck-önskningar Mattias! :D

Minnen är något fantastiskt som vi alla skall ta till vara på, både genom bilder och genom att träffa sina vänner. Nya som gamla!

Veckans citat: Den sundaste gymnastiska övningen är att i rätt tid resa sig från middagsbordet.
Giorgio Pasett

Ta vara på era minnen och framförallt ta vara på varandra!

Varma goa kramar Anna ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar