söndag 23 januari 2011

CHOKLADFAVORIT

Lindt Excellence Intense Mint Dark smälter ljuvligt gott
i min gom och passar perfekt till en kopp te eller kaffe.

Den indiska middagen igår var som jag redan visste gudomligt god! Jag lever nämligen med en mästerkock och jag är inte ens i närheten av hans matlagning. Men jag kan i alla fall baka goda kakor! =)

Igår blev det lite härlig mörk choklad till kaffet och jag har hittat en ny chokladfavorit. Jag köpte den med mintsmaken och den smakar fantastiskt gott, nästan som en after eight fast utan geggan. Lindt som verkligen är chokladmästare har flera olika smaker att välja bland. Jag blev även riktigt nyfiken på "sea salt", "intense blueberry" & "white vanilla". Definitivt ett lördagsgodis för mig!

Under dagen har jag en riktigt lång "to do" - lista med allt från ytterligare shopping, till städning och slutligen massage. Jag har varit igång sedan kl 08 då jag fick börja dagen med att köra maken till jobbet eftersom jag ville ha bilen denna gråa söndag.

Jag önskar er en trevlig dag så kanske vi hörs senare!

Kram Kram

1 kommentar:

  1. Jag har härt att sea salt ska vara hur god som helst! Sedan finns det någon med chillismak också som ska vara fantastisk. Jag har inte smakat någon av dem. Ha en bra dag!!! Puss och kram Anja

    SvaraRadera