lördag 22 januari 2011

MYSIGT PÅ STAN

Gren & Grön i Ängelholm är en av mina favoritbutiker.
Där kan du alltid finna något roligt att inreda med hemma.
Dessutom säljer de Cult Design, min favorit!

Min härliga fika på Espresso House fick bli en latté
och en nötbar med mörk choklad! Mums!

Min fantastiska och underbara vän som
jag älskar otroligt mycket!

Dagen har än så länge varit underbart härlig och jag har spenderat denna soliga lördag i Johannas sällskap och till viss del också med hennes sambo Thomas.
Vi har vandrat runt på Ängelholms gator och strosat runt i butiker och dessutom fick Espresso House ett besök när vi var fikasugna. =)

Shopping och mys stod för det mesta denna lördagen och det var längesen jag fick chansen att mysa som idag. Lite av dagens inköp kommer att så småningom få en plats i bloggen så det är bara att hålla ögonen öppna.

Min kära man har hittat sin plats här hemma i köket och idag blir det indiskt! Markus är en ängel i köket och gör gudomligt god mat vilket gör att denna maträtt kommer bli perfect! ;)

Veckans citat: Ingen är så blygsam att han gärna hör beröm.

På återseende!

Stora Kramar/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar