fredag 21 januari 2011

HÄRLIGA FÄRGER

Denna snygga top blev min under gårdagen. Jag köpte den en storlek
större för att få den något "oversize", vilket jag gillar.

Toppen har snygga och diskreta detaljer som en ficka på vänster
bröst och en söm som finns framtill i mitten av toppen.
Helt enkelt snyggt och enkelt!

Jag hann inte ens komma tillbaka till jobbet förrän jag hittade nya plagg som jag ville köpa med mig hem. Jag kan tala om att det är supersvårt att jobba med kläder för det blir så otroligt mycket kläder som man vill ha hemma i garderoben.
Jag har dock ett litet system vilket är att om jag tvekar det lilla minsta på ett plagg köper jag det inte utan det skall bara vara plagg som jag verkligen VILL HA så fort jag ser det! (Jag kan säga att det räcker)

Till våren är det mycket färger som vanligt och den här korall-röda färgen kommer att hålla i sig och ta mer plats.
Men pastellerna lever också kvar som varje vår. Ni som inhandlade randiga plagg förra året kan fortfarande använda dessa då ränderna har vuxit sig ännu starkare i år.

Under våren kommer det fler uppdateringar på vårens mode, så håll koll!

Nu blir det frukost!

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar