tisdag 11 januari 2011

MINA LÖFTEN

Magazine Fitness är en av mina favorittidningar och
ibland unnar vi oss att köpa hem tidningen från mataffären.
Det är en perfekt tidning för dig som tränar och vill ha bra
tränings- och kosttips. Det jag älskar med tidningen är att det
inte står "gå ner 5 kilo på 2 veckor" utan det är mer fokus
på rätt träning och maximerad träning. En hälsosam tidning.

Idag har jag förstört den onda cirkeln och gjort mitt premiärträningspass på Friskis. Jag är väl medveten om att jag berättade om min premiär förra veckan eller till och med dessförinnan men det blev inte som vi önskat då gymmet hade ändrade öppettider under julen. Men nu är cirkeln bruten och jag är i full fart.
Det känns underbart och jag har precis ätit lite kvällsmat och skall snart hoppa in i duschen.

För tillfället sitter jag och tittar på Loosing it with Jillian (som är min favorit) och inser att min dag har varit full med tankar på mitt nyårslöfte.
Mitt löfte är att bli mer ärlig mot mig själv och bli mer hälsosam! Jag har inget mål om att banta eller sluta med massa saker utan målet är bara att bli mer hälsosam!

Hitintills har jag lyckats ganska bra och bättre skall det bli!

Nu blir det duschen!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar