måndag 10 januari 2011

VINTERJACKA

Denna snygga jackan från North Brook
värmer
mig under denna kalla vinter.

Det är viktigt att min jacka har luva för att jag skall
kunna skydda frisyren mot t.ex regn när jag går till jobbet.

Jackan är inköpt på Intersport.

Här är jag med min underbara jacka.
Detta är ett av mina bästa köp!

En riktig vinterjacka behövs när det blir en vinter som det blivit de senaste åren. Förra året köpte jag mig denna snygga jacka från NorthBrook och jag kan varmt rekommendera detta märket.
Att välja en vit jacka är riktigt snyggt men det krävs dessutom att den tvättas lite oftare eftersom det mesta syns väl. Inför nästa år har jag lovat att köpa mig en mörkare. =)

Igår fick min genomgå en tvätt och idag blir det ett lager med impregnering för att motstå väta bättre samt för att skydda jackan. Du har väl inte glömt att impregnera din jacka och dina skor?

Markus jobbar natt denna vecka så för tillfället får jag mysa själv här hemma.

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar