fredag 14 januari 2011

PAKETDAGS!

Detta stora paket kom i onsdags och vi blev som barn på julafton
och ville öppna paketet direkt. Det gjorde vi också!

Här är vår fina tavla som min älskade man har fotat
alldeles själv! Jag älskar denna bilden och kan
drömma mig bort när jag tittar in i den.

Så här perfekt blev det och vi är supernöjda med resultatet.
Färgerna på tavlan passar utmärkt i vårt vardagsrum.

Igår fixade vi vår tavla som kom i ett riktigt stort paket och det blev dessutom riktigt bra. Hela vardagsrummet har ändrats och blivit ett supersnyggt vardagsrum! =)

Som grädden på moset städade jag bort alla julsaker här hemma och det känns riktigt skönt att bädda för våren nu. Under tiden julen dansades ut så vräkte det ner snö hela kvällen och våren känns ännu längre bort, men efter helgen skall jag köpa hem lite fina snittblommor och få fart på vårkänslorna här inne i alla fall.

Idag blir det jobbet en liten sväng och sedan blir det massor av mys med underbara familjen i Borås.

Nu skall jag faktiskt palla mig ut på mitt tredje träningspass och idag blir det morgonpromenad!

Ha en underbar helg!

Stora Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar