måndag 17 januari 2011

BORÅS & MAGSJUKA

Detta fina blomsterarrangemang fick vi i bröllopsgåva av våra
underbara vänner Johanna, Thomas, Linda & Micke. Det enda vi har
ändrat är blomman som vi var tvungna att byta ut då den andra
tyvärr dog. Den passar perfekt på vardagsrumsbordet nu när
julpyntet är nedpackat och borta i ett antal veckor framöver!

Min helg har varit riktigt knepig men både underbar, mysig, rolig och hemsk!
Hur konstigt låter inte det!

Under lördagen var vi på Stadsparksbadet i Borås och busade massor i vattnet med Lova. Det var härligt att leka och busa med henne under helgen! Dessutom fick jag babymys med mitt fadderbarn Meja (wonderful) och jag fick äran att för första gången byta blöja och kläder på henne.

Jag tänkte självklart blogga lite under gårdagen men låg i magsjuka hela dagen och kräktes sjukt mycket. Det var flera år sedan jag mådde så dåligt så det var väl min tur nu! Men usch vad hemskt det är, speciellt när man inte är hemma! Idag mår jag bättre men har fruktansvärd huvudvärk och är seg som en råtta!

Igår när vi äntligen kom hem var det otroligt skönt att veta att jag städat innan vi for i fredags. Det är alltid härligt att veta att man inte behöver ta tag i sådant när man inte har orken med sig.

Det som var intressant när jag vaknade i morse var att all snö nästan är borta, kanske våren är närmare än vad jag tror! Hoppas på det!

Ta hand om er!

Stora Kramar Anna

1 kommentar: