tisdag 18 januari 2011

STELA KROPPSDELAR

Balancing Massage Balm från Body Shop är underbar att
använda på nacken eller ryggen om man känner sig lite stel.
Jag rekommenderar den varmt och dessutom doftar den friskt.

När jag började med träningen igen blev jag stel i ryggen och nacken och jag har tidigare haft problem med just dessa områden på min kropp. Jag har besökt naprapaten flera gånger och fått rygg och nacke undersökt och knäckt. Det är superskönt men det kostar också en hel del.

Innan jag beger mig dit försöker jag hjälpa mig själv genom lite massage från maken eller genom att ligga på vår spikmatta. Har ni testat en spikmatta?


Jag älskar att ligga på den och den hjälper verkligen till att mjuka upp de stela kroppsdelarna.
Gå in på spikmattan.nu och hitta en matta som passar dig. Vår matta är en Shakti Indisk spikmatta som finns i olika färger för olika ändamål! Det kan du kolla här!

Idag mår jag ännu bättre men känner mig fortfarande lite knepig i magen och som tur är är jag fortfarande hemma från jobbet. Min mage är väldigt känslig så den tar gärna lite tid på sig för återhämtning. =)

Idag blir det lite plock här hemma och jag se till att få lite ordning på packningen från Borås-resan som har fått stå sedan vi kom hem.

Ha en bra dag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar