tisdag 5 april 2011

PIP PIP...SNOOZA...PIP PIP...SNOOZA

Stoff & Stil heter en butik i Malmö som har allt mellan himmel & jord
vad gäller sytillbehör, tyger etc. Markus mormor tyckte det var
som att komma till himlen & jag kan förstå det om det är ett intresse
man har, alltså att sy! =) Jag fick med mig den ena katalogen
från henne för att själv kunna beställa något.
Vem vet, det kanske få bli en tur dit när min mor kommer hit!

Kolla in denna underbara lilla hund som heter Dinglis!
Jag är KÄR!
Denna lilla krabat skall jag beställa mönster till
för att sedan sy till mina två brorsdöttrar.
Perfekta presenter när Mejas namngivning & Lovas kalas
kommer i början av juni.

Godmorgon på er! Här i skåneland har klockan blivit 07.15 och när jag kollar på termometern så har det inte ens varit minusgrader under natten utan det kallaste har visat sig vara 4,4 grader!

Mitt mål för denna veckan är att inte snooza vilket jag alltid gör i mängder...Jag snoozar tills jag måste gå upp för att jag får fullständig panik för att jag är sen. Men denna veckan övar jag alltså på att inte snooza utan att istället direkt kliva ur sängen! Idag var det lättare sagt än gjort så det blev ett tryck på den där lilla knappen! Men jag är nöjd & jag är uppe i god tid vilket ni också kan se för annars hade ni fått vänta några timmar till på ett inlägg! hahaha...

Denna underbara tisdag hoppas jag att ni håller tummarna för det kan bli en riktigt spännande dag! Vi är redo att fajtas så just bring it on! =)

Nu: Lite frukost i magen så den slutar att låta som ett bergstroll!

Härliga Kramar/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar