onsdag 6 april 2011

LEDIGA ONSDAG

Ett av de bästa köpen vi gjort är vår skönt goa soffa som
dessutom har tagit en stor del av vårt vardagsrum.
Jag gjorde dock ett nytt kuddfodralinköp vilket jag är ganska
duktig på. Jag tror vi har kuddfodral till 50 kuddar.
Dessa är enfärgade i beige som går riktigt bra ihop med
övrig textil i vardagsrummet.

Riktigt fin kvalité och struktur i de nya kuddfodralen.
Dessutom passar de perfekt till den randiga från Åhléns.

Ett litet lunchinlägg får det bli denna onsdag! Jag & maken sitter och väntar på att mäklaren skall ringa! Det är riktigt segt och det känns som en minut är en timme. Vi hoppas såklart på att det blir som vi önskar men det vet man ju aldrig!

Idag fick jag snällt klä av mig till bara Bh när jag var hos naprapaten & sedan fick jag en riktigt skön massage, jag ville inte ens resa mig när han var klar. *skratt*
Han sa dock att det ser ut som att vi slipper se varandra på ett tag då jag blivit bättre. Lovande, eller hur!?

Efter besöket där blev det ett besök på jobb och ut kom jag med lite småprylar! (schhhhyyy, säg inget till Markus)

Nu: En härlig promenad i lite trist vårväder!

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar