onsdag 6 april 2011

DVD-TRÄNING

Jag har tre DVD:er med Caroline Nilsson och alla är riktigt grymma.
Ibland brukar jag dessutom kombinera dom för att träna ett
härligt styrkepass. Jag lovar dig att träningsvärk är definitivt
att räkna med vilket jag har idag!

17 minuter tar det att träna igenom en skiva. Dessutom finns
det olika muskelgrupper. Jag har Hela Kroppen, Mage & Rygg
samt Ben & Rumpa. Får du chansen att komma över en, ta den!

Caroline Nilsson hittar du HÄR!

Jag kan tänka mig att många av er skrattar eller tänker att jag är helt väck men jag skall uppdatera er en aning och säga att träning via DVD är grymt bra, om man har bra tränings-DVD:er.
Jag tycker mest om att gå till gymmet men eftersom jag springer en hel del ute numera kan det vara skönt att komplettera träningen hemma istället.
Dessutom har mitt gymkort gått ut så jag tänkte spara pengarna och införskaffa ett nytt kort när hösten kommer...och den skall vi inte prata om över huvud taget!!

Jag har fått några tränings-DVD:er via tidningen Magazine Fitness som är effektiva, slimmande & riktigt bra! Det är Caroline Nilsson som gjort träningspassen och hon har även en egen hemsida som ni kan kolla in HÄR! Hon är supergrym & ger mig mycket inspiration!

Jag måste dessutom passa på att tacka Johanna & Anna för en helt sjukt rolig & mysig eftermiddag med lite shopping! Något vi verkligen måste göra om!

Nu skall jag pyssla vidare här hemma!

Kram/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar