torsdag 7 april 2011

KORT ELLER LÅNG?

Jag önskar att klänningen gick ända ner till fötterna!
Men funderar ändå på om ett par snygga sandaler skulle rädda den?
Vad tycker du? lång eller kort?
Lägg snabbt en kommentar! =)

Här har jag tillfälligt lagt upp klänningen &
tycker att den är riktigt snygg kort!
Vad tycker ni? Lång eller kort?
Lägg snabbt en kommentar! =)

Godmorgon på er!

Jag sitter här med mitt morgonkaffe som är obligatoriskt i alla lägen och är dessutom fortfarande lite yrvaken. Tanken var att jag skulle gått upp för en timme sen för att sedan ta en joggingtur men när jag kom upp & tittade ut på blåsten och regnet så vände jag mig om och hoppade i bingen igen!
Vissa gånger är det inte värt det! =)

Igår passade jag på att prova klänningen till Mejas namngivning som ni redan fått se här på bloggen men jag är lite fundersam över längden. Jag vill ha en hellång klänning men eftersom jag redan är 175 cm så blir den inte riktigt så lång som jag önskar.
Därför har jag funderingar på att lägga upp den?

Vad tycker ni? Lång eller kort?
Skriv snabbt en kommentar & hjälp mig med längden!


Nu skall jag fixa i ordning lite mat till jobb eftersom jag skall jobba till 21.00 ikväll då vi har TJEJKVÄLL! Det finns bra erbjudanden i hela stan under kvällen så, Välkomna till oss!

Varma Kramar/Anna

4 kommentarer:

  1. johanna (Killa)7 april 2011 kl. 09:04

    Kan man inte få se med sandaler till?? Det är ju så snyggt och inne med långklänning nu!!!

    SvaraRadera
  2. Lång klänning min syster mycket snyggare till din frächa kropp & snygga armband med ett par sandaler till. Då är det klappart & klart! Kram & puss

    SvaraRadera
  3. Långklänning tycker jag

    SvaraRadera
  4. den långa är snyggast

    SvaraRadera