lördag 9 april 2011

SOLIG BILTRIPP

Mysig biltur till Göteborg & datorn fick äran att följa med!

Statoil i Varberg har riktigt gott kaffe! Det blev även
den nya smaken Loka Vattenmelon som är bubblande somrigt god!

Igår förmiddag fick jag åtgärdat riktigt mycket vilket gjorde att blogginläggen blev få.
Men den som väntar på något gott...
På morgonen passade jag på att ta en joggingtur vilket sedan satte en underbar prägel på hela min fredag. Kvällen avslutade vi hos min syster i deras nya lya i Landskrona med hemmagjord pizza.

I detta nu multitaskar jag vilket innebär att jag både njuter av kardemumma-kaffe från Statoil i Varberg samt bloggar, fotar & fixar GPS:en. Snacka om effektivitet! =)

Denna fantastiska soliga vårdag är vi på väg till Göteborg & jag har med mig min nya dator i knät som jag faktiskt fick fixat igår då den krånglat med att stänga av sig själv. Men Net On Net fixade istället en ny till mig & jag lämnade Helsingborgs-butiken som en sjukt nöjd & glad kund! Bra jobbat! =)

Hoppas ni får en underbar Lördag!

Kramar/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar