onsdag 7 september 2011

KONFERENS & UTBILDNING

IMAG1341

Sitter på Espresso House och njuter av min smoothie som innehåller både kiwi & lime. Smarrigt gott! =)

IMAG1342

Som ni ser är det riktigt lugnt här vilket är skönt efter en konferensdag.

Härlig eftermiddag på er!

Här sitter jag på Espresso House i Hyllinge utanför Helsingborg och myser med en liten smoothie. Jag har spenderat hela dagen på Sundsgården i Helsingborg där jag varit på en otroligt givande avtalskonferens genom mitt fack Handels. Jag sitter ju som flera av er vet som fackklubbsordförande på jobbet och brinner väldigt mycket för våra fackliga frågor. =)

Det finns ju en anledning till att vi varje år haft löneförhöjningar, får OB-ersättning, semester osv. Det är ju facket som kämpar med dessa frågor i varje avtalsrörelse, och vilka är facket? Jo, det är VI! =)

Nog om det, om bara några minuter skall jag på en kvällsutbildning med Lancome tillsammans med två andra kollegor från jobbet. Det skall bli riktigt spännande, skall dock bli skönt att komma hem och krama mannen efter denna dag. Lämnade huset 8 i morses och väntas vara hemma vid 22.30.

Ha en fortsatt härlig dag!

Stora Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar