fredag 9 september 2011

VÄLKOMMEN LEDIGA HELG

IMAG1353

IMAG1351

Lite egobilder på mig i bilen med min “nya” frisyr. Testade en låg löst sittande knut som faktiskt blev riktigt lyckad. =)

Sitter i vår älskade Peugeot 407 SW med en kopp kaffe (som vanligt) samt min mini-pc i knät och är på väg till Borås för att träffa käraste familjen. Det skall bli riktigt mysigt!

Vill just nu passa på att slå ett slag för spontaniteten och för att bestämma saker i sista minuten. Jag älskar att mysa med god frukost för att sedan bestämma mig för vad resten av dagen skall få bjuda på. =)
Jag gillar inte när små saker blir stora problem utan jag kör på med orden, det löser sig eller varför lägga massa onödig energi på detta?

Några tankar att ta med sig…

Hoppas ni får en riktigt mysig helg!

Kramar/Anna ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar