fredag 21 oktober 2011

KAFFE & EN LITEN FÖRÄNDRING

IMAG1767

En rolig bok som jag fått i gåva av min bror & hans fru som för övrigt kommer ner i helgen tillsammans med barnen.

IMAG1764

Boken bjuder på 101 klassiska och moderna recept, detta är en rolig julklapp/present om du vet att personen i fråga tycker om kaffe.

IMAG1769

Allt du behöver veta om kaffe – Björn Rodén

God Morgon!

Jag vaknade för en liten stund sedan och försöker öva på att komma upp i tid. =) Ibland är det hopplöst att stiga upp tidigt och med mitt arbetsschema där jag vanligtvis börjar vid 11 eller 12 blir det oftast lättare att sova lite längre.

För er som har varit nyfikna sedan jag tidigare i veckan skrivit om en förändring i mitt liv skall nu få veta min lilla nyhet. Jag har inte fått lov att säga någonting tidigare men nu är allting klart. =)

Jag kommer tillfälligt att jobba som kommunikatör (dekoratör) i Helsingborg istället för säljare i Ängelholm. Detta är en riktigt stor chans för utveckling inom företaget och jag vore dum om jag inte tog den. Detta innebär också att jag måste gå upp 5.15 varje dag för att hinna med både buss och tåg. Jag har bara en vecka kvar på min nuvarande arbetsplats men tanken är att jag kommer tillbaka dit sedan, vi får se när det blir. =)

Hoppas ni får en härlig fredag!

Kramar / Anna

1 kommentar:

  1. lycka till i Helsingbord kram mormor hälsa Markus

    SvaraRadera