lördag 22 oktober 2011

SMÅ FÖTTER SOM SPRINGER…

IMAG1749

På Blomsterhallen i Ängelholm finns det supersöta igelkottar gjorda av naturmaterial. Jag skulle gärna kunna tänka mig att ha en sådan här sötnos hemma i trädgården.

IMAG1659

Den här söta kotten är nog såld för han stod inte kvar sist jag var där.

God middag!

Igår kväll när jag kom hem från jobbet möttes jag av glada tjut och rop och sedan kom det en liten tjej i full fart för att ge mig en stor kram. Världens goaste brorsdotter Lova är på besök med sin lillasyster Meja.

Vaknade med huvudvärk efter att jag vaknat till flertalet gånger under natten. Jag hade nämligen en liten Lova bredvid mig som bestämt skulle sova hos mig & maken. Så så fick det bli!

Nu står det små barnskor i hallen, välling och nappflaskor i köket, blöjor i sophinken samt en barnstol vid det nya matbordet. är det såhär som det kommer se ut hos oss i framtiden. *skratt*

Nu blir det till att fixa lunch och sedan bär det av mot hembygdsparken.

Önskar er en trevlig lördag!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar