lördag 26 november 2011

GRÄDDBULLERIAN

IMG_1366

Mörk choklad och marsipanbotten fick det bli till mig som är glutenintolerant. Mumsigt värre med en kopp kaffe.

IMG_1367

Gräddbullerian ligger på Väla köpcentrum i Helsingborg och där kan du välja bland mängder av olika gräddbullevarianter. Dessvärre finns det bara en glutenfri variant men sedan kom jag på att jag kan äta alla så länge jag inte äter botten. =)

IMG_1373

Vaniljkräm…. mmm… vad gott! =)

Då var det bara en dag kvar till självaste första advent och denna härliga lördagskväll bjuder på mys hos systeryster. Jag skall få lite härliga behandlingar utan att jag ens sagt att jag vill men jag kommer inte tacka nej. Det är toppen att ha en syster som är hudterapeut och massör. ;)

Idag har jag jobbat några få timmar på Åhléns i Ängelholm och det var faktiskt riktigt skönt att vara tillbaka på sitt “gamla vanliga” jobb även om jag trivs fantastiskt bra i Helsingborg. Det tar ett tag att komma in i nya rutiner och nytt tänk och ibland kan det vara svårt att lämna tryggheten för nåt nytt. Men jag är riktigt glad över mitt beslut och för att jag fått chansen att testa på jobbet som kommunikatör, ett grymt roligt jobb!

Nu väntar behandlingar…

Stora Kramar / Anna ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar