söndag 27 november 2011

ANISKTSBEHANDLING

IMAG2060

Min syster jobbar på Len Hud i Helsingborg som hudterapeut och jag lovar att det är mycket väl till pass att ha en sådan syster som hon för igår fick jag en underbar ansiktsbehandling och lite nackmassage.

IMAG2061

Har alltid en tendens att börja frysa under mina behandlingar så jag brukar bli nedbäddad och bara få ha det mysigt. Mitt under gårdagens behandling tyckte syrran att jag skulle färga ögonbrynen, sagt och gjort! Här ligger jag med färgen som verkar för fullt på mina bryn. Läckert va? *skratt*

IMAG2062

Sis la en läskig mask på mig för att jag är sååååå yttorr…jag är som en försökskanin och säger mest bara okej då! Sen ligger jag där med avgjutet ansikte. =) Men resultatet blev toppenbra!

IMAG2067

När masken var klar så var det bara att dra bort den och slutresultatet blev en scream-mask till nästa års halloween. *hahahahaha*

Välkommen första advent!

Jag sitter hos syrran där jag spenderat natten och som vanligt är det alltid en knepig sömn när man sover första natten hos andra. Många nya ljud och inte samma kudde som min, dessutom messade jag med maken som befinner sig i Stockholm under natten. Men som tur är vaknade jag ändå ganska pigg och utvilad. =)

Igår fick jag som ni såg en underbar behandling och jag känner mig redan typ 10 år yngre…hahaha… nej, men jag känner mig bättre i hyn och det gör ganska mycket. =) En ansiktsbehandling är inte bara skönt utan faktiskt riktigt bra att gå på, ca 2-4 behandlingar / år gör susen.

Nu skall jag fixa mig inför dagens julskyltning i Ängelholms city, skall bli mysigt att strosa runt och dricka glögg. =) Skall du på julskyltning?

Varma adventskramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar