tisdag 29 november 2011

LYSSNA PÅ KROPPEN

IMAG2032

Lite härlig C-vitamin, en värmande kopp te samt en inspirerande tidning som halkat ner i brevlådan från Ikea är inte fy skam. När det nalkas jul så nalkas det också fest. =)

God Kväll!

Kommer precis hem från ett möte med bostadsrättsföreningen och det var riktigt trevligt även om det oftast snackas mycket siffror. Vi som är nya inom det här “området” tyckte det var intressant att träffa alla våra grannar och få vara med på ett trevligt möte.

För övrigt så har dagen rullat på och jag har mått mycket bättre idag. =) Imorgon är det dags för jobb igen och jag längtar lite, får lite panik av att vara hemma när jag vet hur mycket det är som skall göras där. Men ibland skriker kroppen ifrån och då är det dax att lyssna. Har kommit på att kroppen är rätt fantastisk, är det något fel så märker jag det direkt. *skratt*

Har kommit på att jag MÅSTE komma igång med allt vad träning heter så nu jädrar, nu är det träning för hela slanten!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar