måndag 28 november 2011

JULBOCKEN, HJÄRTAN & ADVENT

♫♫ Nu är det jul, här i vårt hus… ♫♫

Under gårdagen gick jag snabbt in i några butiker för att handla lite till julpyntningen och jag hittade mängder med fina saker i en av mina favoritbutiker i Ängelholm. Butiken heter Inne och eftersom jag fick ett presentkort där av kära svärfar så kom det väl till pass. Tack! =)

IMAG2111

Min nya fina julbock, älskar den verkligen…tyckte dock att han var lite för vit så han fick en liten röd rosett runt halsen.

IMAG2112

Dessa små hjärtana fick nu ju se redan igår men här kommer favorit i repris. Älskar att det står första, andra, tredje & fjärde istället för siffror.

IMAG2113

Nu har jag fått upp en liten välkomstskylt vid dörren…som jag har letat…=)
Nyckeln är inköpt på Blomsterlandet.

IMAG2114

Denna lilla lilla skylt med julkramar hittade jag för 10 kr, roligt att använda hemma i pyntet eller på en julklapp till din kära vän.

IMAG2123

Ni kanske märker att jag gillar hjärtan & visst gör jag det. Detta fina hjärta fick också följa med hem igår och ny hänger det fint från gardinstången.

God Kväll!

Har vart hemma från jobbet idag då jag har en krånglande mage och eftersom vi haft magsjuka på jobbet tar jag det säkra före det osäkra. Låg i magsjuka för snart ett år sedan och det är inget jag vill göra om. Fy tusan!

Därför blir det bara ett litet inlägg för här i huset skall vi bara mysa i mysbyxor, varma sockar under filten med god mat & tända ljus. =)

Önskar er en bra fortsättning på denna måndagskväll som faktiskt har bjudit på härlig sol med aningen svagare vindar än igår. =)

Varma julekramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar