fredag 2 december 2011

A PIECE OF CAKE

piece of cake

Tittade faktiskt in på vårt bibliotek häromdagen (mest för att jag behövde låna deras toalett & sedan passade på att kolla in böcker) och då hittade jag Leilas mycket omtyckta bakbok. Hittade ett recept som jag bara måste testa!

IMAG2108

Katalanska maränger…mumsigt va? Dessa skall jag definitivt prova att göra i jul när vi skall ha lite bjudningar! Vem vet..till nyår kanske?

God Morgon!

Idag är det fredag och den 2 december…nu är julen verkligen här! Vi skall under helgen ha lite fets här hemma med våra fantastiska vänner så igår bakade jag himmelskt goda kanelbullar. Jag tror aldrig de har varit å goda. =)

Idag är dock listan lång på vad som måste göras så det är väl lika gott att vi sätter igång. Det skall städas och fixas och handlas så här hemma blir det fullt ös men vi får väl börja med en god frukost. Jag skall göra en lågkolhydrat-frukost så idag blir det en smoothie och kokt ägg. =)

Kram Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar