torsdag 1 december 2011

VÄLKOMMEN 1 DECEMBER

IMG_1374

På våra lägre bänkar från Ikea är det jul och jag älskar faktiskt dess juldekorationer. =)

IMG_1376

Gjorde en egen tappning av “adventsljus” då jag köpte dessa fina hjärtan med siffror förra året och ändå ville använda dom i år. Det betyder att vi har två adventsljusstakar på två olika platser. Mera ljus = mera mys!

IMG_1378

En av mina tomtar som är min absoluta favorit. Han håller fast i sina julgranskulor så de inte springer iväg någonstans! =)

IMG_1381

Älskar när hans mössa gömmer ögonen och det enda som tittar ut är hans stora näsa… hihihi…

Välkommen December och välkommen helg!

Jag har jobbat klart för denna helgen…nästan… skall jobba ett minipass på söndag men det är låångt låångt bort i min planering. Nu skall jag hålla helg och denna helgen har vi väntat på sedan i våras. Jag kan tyvärr inte berätta vad som kommer att hända då personen i fråga som har fått en suprice-present kollar in här titt som tätt. =)

Hur som haver så har jag märkt att det inte alltid blir som man väntat sig vilket definitivt gårdagen visade. Jag har hittat en superläcker nyårsklänning som jag dessutom hade en 20 % kupong på. Men ack, ack… glömde plånboken hemma med pengar samt kupong. Ringde maken som skulle möta upp mig men ack, ack…han glömde också plånboken. Så ingen klänning och en ledsen Anna. =(

Men idag är det en ny dag och nu skall jag baka bullar!

Varma julekramar ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar