söndag 29 januari 2012

FRÖKEN UR

IMAG0298

Här är vårt underbara kök och om ni tittar i hörnet så ser ni vad jag “fick” med mig hem igår under min & älskade sis shoppingrunda som var supermysig.

IMAG0299

Både fröken ur och den lilla lyktan liknande en krona fick flytta in hos oss, tycker det blev riktigt snyggt! Vad tycker ni?

IMAG0300

Denna söta rackare hittade jag i en liten mysig butik som heter Housing, det blev även 2 julprylar så här i slutet på januari, men dock på halva priset, så billigt blev det!

IMAG0302

Som jag har letat efter den perfekta klockan till vårt kök! Jag köpte en annan men den passade inte alls in så den har stått gömd bakom kaffebryggaren. Men nu är den borta och den här nya, fina får stå framme! Klockan är köpt i en av mina nya favoritbutiker som heter Gyllene Koppen där de också hade ett café. (Bilder kommer)

IMAG0304

Om man vill kan man också hänga klockan på väggen, det är bara att fälla in det lilla stödbenet.
Det blev en lite rolig mening….*skratt*

Godmorgon!

Jag har egentligen inte alls tid att sitta här utan måste göra mig klar då bussen mot stan snart går. Jag skall nämligen på loppis med min kära vän Johanna idag. =)

Men först var jag ju bara tvungen att visa er två av gårdagens inköp som jag är så nöjd med.

Trevlig söndag!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar