lördag 28 januari 2012

GRATTIS ÄLSKADE PAPPA

Liljekonvalj

Min pappa älskar liljekonvaljen och jag är ganska säker på att jag ärvt det från honom. Det är en otroligt vacker blomma med en underbar doft. Önskar jag kunde ge honom en stor bukett idag när det är hans födelsedag!

Grattis pappa på din födelsedag!

Jag bara måste gratulera min älskade far på hans dag som han tyvärr måste fira själv. Önskar att vi kunde vara med honom denna härliga lördagskväll. ♥ Eftersom han älskar liljekonvalj så ger jag honom en äkta cyberspace-bukett då det är svåra att finna i dessa vintertider. Får väl se till att plocka honom en bukett vid nästa vistelse i sommarstugan utanför Åmål. =)

Vill bara tala om att jag älskar dig pappa och att du betyder oerhört mycket för mig! ♥

Idag har jag haft en underbar dag med en annan kär familjemedlem, min kära sis som bor utanför Landskrona (skånes LA).
Vi har promenerat runt i stan och jag har hittat mängder med fantastiska prylar till vårt hus. Så håll koll här så får ni också se dom.

Hoppas ni får en underbar lördagskväll kära läsare!

Stora Mysiga Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar