söndag 4 mars 2012

En tredje ring

Amanda Egilsson

Den dagen jag och käraste mannen förnyar våra löften (vilket iofs kommer ta några år) så skulle jag vilja ha en sådan här ring från Amanda Egilsson. Tycker de är supersnygga!

Då var söndagen här och sista dagen på vecka 9. Denna härliga vårdag har passerat i väldig fart och både jag och M har haft fullt upp. Jag startade dagen med att baka lite smått inför kalaset som vi hade tidigare idag och lagom till när allt var klart så trillade gästerna in. =)

Efter allt kalasandet (som vi hade för käraste mannen) så blev det en lång promenad på stranden där vi kunde bevittna att solen återigen gick ner och väl hemma passade jag på att styrketräna lite. (Verkligen välbehövligt)
Under tiden blev middagen gjord på annat håll och ja, nu sitter jag här med mat i magen. Nästa stopp blir duschen & sedan ett hopp in i min One Piece med en kopp kaffe! Mys på hög nivå!

Hur har er dag varit?

Varma Kramar / Anna ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar