tisdag 24 juli 2012

En kväll med tjejerna

IMAG1854

Tjejerna fixar kaffe på maten!

tjej

Ina, Anja & Matilda myste för fullt på Telegrafens uteservering.

IMAG1850

Grillad kyckling med pasta och hemmagjord pesto sköljdes ned med lite vatten. Efter maten blev det ju självklart kaffe! :-)

Hej på er!

Just i detta nu sitter jag på tåget och är på väg hem från jobbet. Jag är helt slut i kroppen och det känns som att jag sprungit ett maraton, så jag längtar hem så jag kan ta en härlig dusch och kanske avnjuta en kopp te i kvällssolen. :-)

Om två dagar är det semester så nu är det bannemig nedräkning & efter semestern väntar ett nytt jobb med nya utmaningar. Spännande!

Nu skall jag bara luta mig tillbaka här på tåget och vila innan det blir byte till buss.

Trevlig kväll!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar