tisdag 24 juli 2012

Pür makeup

IMG_5236

Käraste syster kom med en foundation till mig som hon ville att jag skulle prova. Jag älskar den! Pür är lätt att arbeta med, ger en fin & jämn ton som sitter perfekt hela dagen. Dessutom är priserna fantastiska.

IMG_5237

Pür 4-in-1 innebär att det är både fuktkräm, foundation, concealer & puder i ett. Så du behöver inte använda dagkräm under. Jag som är lite torr i ansiktet gör det ändå för att återfukta så mycket jag bara kan. :-)
Pür är naturliga produkter med mineraler som hjälper din hud, dessutom har alla foundations solskyddsfaktor. Kan det bli bättre?!

Godmorgon!¨

Är på väg till jobbet och varje morgon jag stiger upp så peppar jag mig själv med att det bara är 2 mornar till, sen är det semester! :-)

Gårdagen bjöd på mys med tjejerna och vi satt länge och bara pratade samt njöt av den goda maten. För mig blev det grillad kyckling med pasta och hemmagjord pesto. Mums!

Passar på att önskar er en härlig dag!
Här i Ängelholm skiner solen som aldrig förr! :-)

Kram Kram ♥

Ps. För er som vill testa Pür, kolla in & testa produkterna på Len Hud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar