fredag 20 juli 2012

Helgen är ur fas

IMG_5265

Ett paket fick Anja & Peter i inflyttningspresent som jag slog in i ett blommigt papper.

IMG_5260

Som jag skrivit innan så är det riktigt roligt att ge bort & få personliga presenter. Tyvärr räcker inte alltid tiden till men oftast blir det en present som vi i alla fall vet att mottagaren “behöver” & vill ha. :-)

Välkommen till helgen då egentligen allting är ur fas. Jag sitter just nu hos min goa vän Anja där också Ina håller till med mitt & makens fadderbarn Nora. Vi myser som bara den medans gubbarna är ute på svensexa. Vi tjejer hade ju vår dag igår då vi kidnappade Ina till hennes möhippa. Det var en av de roligaste kvällarna i mitt liv och vi skrattade konstant!!! :-)

Eftersom det är jag som skall hämta männen i stan så sover jag hos Anja tills de ringer. Men det slutar väl med all säkerhet att jag hämtar hem dom i morgon bitti.

Trevlig helg på er!

Varma Kramar ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar