lördag 21 juli 2012

Lantligt med lavendel

IMG_5281

På platsen under trappan står just nu en mjölkpall som jag köpte på loppis och målade om samt ett av fönstren från sommarstugan. Så småningom är tanken att en smalare byrå skall få ta för sig just där.

IMG_5280

Häromdagen köpte jag en kanna som jag idag fyllde med härligt doftande lavendel från vår trädgård. Kan det bli mer lantligt…?

IMG_5284

Vackert tycker jag!

IMG_5285

Så småningom kommer en härlig doft att välkomna oss hem.

Välkommen härliga sol!

Jag och maken sitter ute på vårt trädäck och myser i våra solsängar…vi laddar för fullt inför kvällens stora fest som har temat, “Ursäkta, jag har nog kommit fel!” Ett roligt tema då alla kan välja att klä ut sig till precis vad som helst.

Jag skall om en liten stund fixa iordning våra outfits och som vanligt gör jag det alltid i sista minuten.

Men först får det allt bli en kopp kaffe & en nektarin…

Trevlig lördag!

Stora Kramar / Anna ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar