fredag 14 september 2012

Ny personlig almanacka

IMG_7107

IMG_7109

Nu har jag återigen beställt en ny almanacka trots att min gamla som jag köpte på Bokia inte har tagit slut. Jag kände dock att den var för stor så nu har jag alltså beställt hem en mindre. Det fick bli en personlig almanacka från www.personligalmanacka.se.
Sist jag gjorde en såg den ut så här!

Hej på er!

Jag har precis kommit hem från jobbet och är helt slut efter den här veckan!
I helgen skall jag ladda batterierna men samtidigt försöka få en hel del måsten gjorda. Jag gillar inte måsten men trots allt så finns de ju faktisk där!

Nu skall jag planera in allt i min nya almanacka så jag känner mig mer strukturerad och få koll på allt vi behöver göra.

Nu skall jag ta en kopp kaffe innan jag börjar med kvällens middag! Lite omvänt men vad gör det?

Trevlig Kväll!

Kramar / Anna

2 kommentarer:

  1. Tackar då går jag in & beställer en själv nu då :-)

    SvaraRadera
  2. Gör det... du kan inte bli annat än riktigt nöjd!!! =) Kram på dig

    SvaraRadera