torsdag 13 september 2012

Olivens nya look

IMG_7102

Olivserien på Åhléns har fått en uppfräschning med ett nytt utseende. Här ser ni kroppscremen som är härligt återfuktande och är perfekt efter den varma duschen.

IMG_7104

Jag älskar hudvårdsprodukter och jag verkligen älskar att testa olika produkter som finns på marknaden. Men jag måste erkänna att jag är riktigt ytlig för jag går som oftast på utseendet. Det skall ju vara fint i badrumshyllan också. ;-)

God Kväll!

Hinner inte alls säga mer än hej & hej då! Kom hem för ca 40 min sedan och har hunnit äta kvällens middag som blev hämtmat, sallad för mig! :-)

Nu skall jag göra mig iordning för sängen för imorgon är det upp klockan 05.00 och återigen bege sig till jobbet. Heja heja!

Godnattkramar ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar