onsdag 12 september 2012

Ylva Skarp ♥ Åhléns = Sant

ylva skarp

Konstnären Ylva Skarp i samarbete med Åhléns har tagit fram denna fantastiska serie. Jag är förälskad & kan åtminstone lova att nåt utav det hamnar hemma hos oss. Favoriten är uppläggningsfatet samt…

ylva sk

…den här mattan som jag skulle vilja ha i hallen. Det är kärlek det! *fniss*

God Morgon!

Dessa fina varor som ni ser ovanför börjar nu rulla in på jobbet och jag är störtkär! ♥ Skulle vilja ha allt av det hemma men om jag nu måste välja så är favoriterna mattan ovanför samt uppläggningsfatet som jag sa till maken att jag önskar mig i present. (Fyller ju snart år) :-)

Sitter just nu på bussen, en halvtimme tidigare än vanligt då jag behöver vara på jobbet i tid. Passade på att ta det tidigare tåget ifall det skulle bli förseningar. Att jag ens skall behöva tänka så… men men.. nu är jag i alla fall på väg.

På tal om väg… har du vägarna förbi så kolla in Ylva Starks produkter på Åhléns!

www.ahlens.se
www.ylvaskarp.se

Kramar / Anna ♥

2 kommentarer:

  1. Oh!!! Jag vill också ha! Vad ligger priserna på? Saknar dig! Kram! ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej finaste!
      Fatet ligger på 499 så det kostar allt lite pengar... mattan har vi inte fått in men kan tänka mig att den ligger runt tusenlappen!
      Längtar tills vi får ses! Stora Kramar <3

      Radera