söndag 28 oktober 2012

Accessorize

tofflor

Tittade in på Väla en riktig snabbis för att köpa med mig ett par tofflor hem som jag såg runt min födelsedag. Jag blev störtkär i dom vid första ögonkastet & till och med maken tyckte de var som gjorda till mig. :-)
För 259 kr blev dom mina och nu sitter jag här hemma med goa varma fötter.

IMG_7533

Accessorize är en butik som finns på Väla köpcentrum i Helsingborg och de har mängder av fina accessoarer för alla tillfällen.

God Kväll!

Herregud vad dagarna går fort, nu är det bara någon timme kvar på denna sista dag på vecka 43 och för mig betyder det mindre än en timme till sängen väntar.

Som ni ser har jag hittat mig ett par sköna varma tofflor…jag som alltid är frusen av mig har alltid minst ett par här hemma men när våren kom så kastade jag de utslitna paret som fanns kvar. Sedan fick jag ett par av svärmor i födelsedagspresent (som jag tycker väldigt mycket om, tack!), men de är svåra att gå runt i här hemma och passar bäst när jag myser under filten i soffan.

Nu skall jag tvätta av mig sminket & fixa det sista innan det blir sängdags!

Godnattkramar till Er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar