måndag 29 oktober 2012

H O M E ♥ M A D E

IMG_7549

Köpte med mig en kakstämpel hem från jobbet idag och bara längtar tills nästa bak. Jag är ganska dålig på att baka just kakor men nu så måste jag ju fixa till det där.

IMG_7556

En riktigt söt stämpel till kakorna som jag tänkte baka här hemma till jul. Blir ett roligt kvitto på att jag gjort dom själv! :-)

 

Måndag kväll och jag har varit i full fart sedan 5.15 i morses och nu äntligen har jag parkerat min bakdel i soffan. Undra om jag ens kommer upp härifrån när jag skall till sängen. *skratt*

M & jag var på Väla köpcentrum idag för att göra ett tappert försök att hitta ett par jeans till honom. Det gjorde vi och han gjorde en Anna – alltså att han hade glömt bankomatkortet hemma så att jag fick betala. hihihihi… Smart älskling! ♥

Jag skall upp och packa min lilla väska för imorgon far vi till mor & far för att fira hennes födelsedag. Skall bli sååå mysigt att få komma dit mitt i veckan.

Nu blir det tyvärr ett tappert försök att försöka komma upp härifrån!

Kram Kram / Anna ♥

2 kommentarer:

  1. Hihi, i helgen när vi var på Nova Lund var det jag som glömt plånboken! Slutade ändå gott med en hel del fina inköp tack vare min fina make!:-)

    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är tur vi har varandra... hihihi...
      Jag skall på shoppingrunda nästa vecka men då utan maken så det är bäst att se till att plånboken hänger med! Kram Kram

      Radera