torsdag 1 november 2012

Stil 1

stil1.se

www.stil1.se kan man hitta denna superläckra scarfes som jag spanat in ett tag men just nu är den dessvärre tillfälligt slut. :-(

11371938-origpic-ef2876.jpg_0_0_100_100_400_400_100

Jag älskar när sjalen är stor & bylsig…
Bild lånad från stil.se.

11371938-origpic-8c6102.jpg_0_0_100_100_400_400_100

Den snygga röda färgen hade varit perfekt till mig! :-)
Alla bilder är lånade från stil1.se.

God Kväll på er go vänner!

Herregud vilka dagar som precis har passerat!
I tisdags tog vi bilen till Borås för att mysa med mor & far där vi bl.a besökte ljusfestivalen i Alingsås. Mycket kallt men otroligt vackert & en ganska häftig upplevelse. Självfallet glömde käraste maken min dator hemma så därför fick det bli bloggfritt en dag.

Igår fick jag migrän under eftermiddagen & var ganska dålig hela kvällen. Även idag kände jag av det där & gick hem tidigare från jobbet så nu ligger jag i soffan & slappar.

Jag bara måste säga att jag längtar sååå tills nästa vecka då jag skall få shoppa loss, behöver verkligen uppdatera min garderob här hemma!

Stora kramar / Anna ♥

3 kommentarer:

  1. Å vilken underbar sjal! Påminner om mina två från Cubus. Har n beige med vita stjärnor samt en blå med vita stjärnor! Kanske skulle slå till på en tredje när de går att köpa igen!?! :-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har en blå :-) Underbar att använda min favorit just nu!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Kanske skall ta och kolla in Cubus då Nina, tack för tipset! :-)
    Kram på er

    SvaraRadera