fredag 2 november 2012

Inte min tanke över huvud taget…

brimnes-sangstomme-med-forvaring__0171828_PE325992_S4

brimnes-huvudgavel-med-forvaring__0107521_PE257203_S4

Idag var jag & M återigen på det stora blågula varuhuset för att kolla in sängar. Vi har haft svårt för att bestämma oss vilken slags säng vi vill ha men idag verkar det som att vi hittat vår modell. Inte alls vad jag hade tänkt mig men maken sålde in den med rätt ord & ja, Ikea borde anställa honom.
:-)

brimnes

Min tanke är att göra den ännu mer lantlig eftersom det är just det jag ville & jag har mina knep!
Alla bilder kommer från ikea.se

 

Några av makens säljknep som verkar ha övertygat mig är:

  • Bra sluten förvaring under sängen där katterna inte kan ta sig in.
  • Bra dold förvaring vid sidan om sängen istället för nattduksbord.
  • Avlastningshylla ovanpå gaveln till ljus & kanske en växt & lampa.
  • Fortfarande en lantlig känsla som jag  vill ha samt en bra höjd på sängen.

Ja, ni ser! Det är svårt att övertyga honom om en helt annan sängstomme som faktiskt inte ens är bättre. *skratt*

Imorgon skall vi fortsätta kolla in nytt till sovrummet som tapeter!

Trevlig helg godingar!

Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar