tisdag 23 oktober 2012

Familjesmycken.se

darlingnumbers

Kolla in detta charmiga smycke med siffror + dina barns namn. Det finns flera olika modeller om man även ville ha med sin käresta i halsbandet. Dessutom finns det en likadan variant som armband. Läckert!

details-lader-6

Kolla in detta superläckra armband som jag bara vill ha på min arm! Åhh… så snyggt!

diabetes_armband_2

Familjesmycken.se har tillsammans med sina kunder tagit fram “medicinsmycken” som beskriver vilken sjukdom personen har samt hur man kan hjälpa dom vid akuta situationer. Tänkte direkt på våra vänners son som ganska nyligen har fått just diagosen diabetes.
Vill du kolla in fler alternativ så kolla in deras blogg HÄR!

 

Jag älskar smycken och önskar att jag var aningen bättre på att använda alla fina som jag har men oftast glömmer jag det så tidigt på morgonen som jag är uppe var dag. De smycken ni ser ovanför kommer från en sida som heter familjesmycken.se och de bjuder verkligen på många läckra smycken som jag mer än gärna hade velat ha i min ägo. :-)

Nu skall vi titta på halv åtta hos mig!

Trevlig kväll godingar!

Kramar

2 kommentarer:

  1. Å så fina smycken!! Men kan man beställa deras smycken via deras sida? Verkar vara mer som en blogg....

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de har både en blogg & en hemsida! Gå in på familjesmycken.se så hittar du till hemsidan! Kram på dig

      Radera