onsdag 24 oktober 2012

Aningen tröttsamt

IMG_7429

Nu har jag köpt hem något som jag länge tänkt på att skaffa men när vi fick in det på jobb så var det snabbt & lätt gjort! :-)
Det är alltså inlägg som du sätter i stövlarna för att skaftet skall stå upprätt vilket håller dina stövlar i ett bättre skick!

IMG_7528

Efter en dag på jobbet ser stövlarna ut så här så en puts behövs men här är i alla fall ett exempel på vad jag försökte beskriva ovanför.

God Kväll!

Nu är det redan onsdagskväll & det är när som helst dags för mig att fixa mig inför sängen. Jag är som vanligt helt slut så jag borde hoppat i säng för längesen men om bara en liten stund så sussar jag så gott. :-)

Imorgon är det min jourdag vilket betyder att jag åker hemifrån 6.40 & är hemma igen vid 21, oftast helt slut! *skratt*
Ja, som ni märker så är jag fortfarande inte van vid att jobba heltid…eller är det höstmörkret?

Nej, nu måste jag pysa!

Kram Kram

2 kommentarer: