lördag 27 oktober 2012

Hallonad från Brämhults

IMAG2543

I veckan var jag lite sötsugen så istället för att köpa godis så fick det bli en flaska hallonad från Brämhults. Sååå härligt frisk & god!

IMAG2545

Jag fick en liten sommarkick av den härliga hallonsmaken, vilket kan behövas nu när vintern har kommit till Skåneland!

God Förmiddag!

Idag vart jag uppe tidigt då jag faktiskt just i detta nu sitter på jobbet. :-)
När jag tittade ut i morses var det ett vinterlandskap och termometern visade –4 grader. Sådär roligt med sommardäck på bilen och just när jag jobbar helg & har jour så måste jag köra. Det går inga passande bussar eller tåg men jag tog det självfallet lugnt och nu sitter jag här & har lite mysig fika ed mig själv.

Igår hade vi världens mysigaste middag hos käraste Johanna & Thomas. De bjöd på fantastisk mat och ja, idag måste det bli en promenad. *skratt*

Nej, nu måste jag pysa!

Trevlig lördag på er godingar! :-)

Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar