onsdag 10 oktober 2012

Nordic Blossom

IMG_7390

Jag & maken har tapetserat hela dagen och vilket fantastiskt resultat det blev. Vi är såå nöjda med våra nya tapeter som blev ett riktigt lyft i hela köket. Tapeten Nordic Blossom från Fiona wall design inköpt på Flügger Färg.

God Kväll!

Vilken underbar solig höstdag vi har haft idag och då har vi nästan bara varit inomhus och tapetserat i köket. Men så är det när man bara har någon enstaka ledig dag och vill vara med i renoveringen. :-)

Jag är en person som aldrig skulle låta min kära M slita som bara den för något jag vill ha som diverse husrenoveringar etc. Jag vill också vara med & lära mig och det har jag absolut varit idag.

Vi har haft en otroligt mysig dag med mellisar & lunch blandat med tapetklister och tapetvåder. *skratt*

Nu skall jag mysa vidare under min ullfilt från Klippans väveri här i soffan med en kopp Gotländskt te. :-)

Kramar Anna ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar