fredag 12 oktober 2012

Köksbestyr

IMG_7404

Ny kökslampa (Åhléns), nya tavellister (Rusta), ny köksklocka (från en butik på Gotland)

IMG_7405

Det blir så fint i köket…längtar tills allt är klart!

God Kväll!

Jag har in i sista minut var dag sedan i onsdags pysslat i köket och just i detta nu bestämde jag mig för att ta en liten paus för att titta in här. :-)

Jag blir så mitt uppe i allt att jag skjuter på alla andra måsten som så fint läggs till på min lista. Men nu är det i alla fall nästintill klart i köket, bara det där finpysslet klart. Som jag i och för sig tycker är svårast för om jag tycker det känns tokigt det lilla minsta så flyttar jag runt tills allt känns bra. Något du känner igen?
Eller du kanske inte alls “lider” av det? *hihihi*

Nu har jag i alla fall tagit helg och jag skall se till att få gjort en hel del så jag imorgon kväll kan klappa mig på axeln. :-)

Vad skall du hitta på i helgen?

Kram på er

2 kommentarer:

  1. Jag är precis som du! Måste kännas precis rätt!!:-) kram och trevlig helg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att höra att de finns fler än jag! Detsamma till dig! Kramar

      Radera