måndag 5 november 2012

Allt om mat

alltommat-5-2011

Så småningom får vi 7 nummer (inte samtidigt då) av Allt om mat i vår brevlåda. Jag hoppas finna ny inspiration då matlagning för mig mest är ett ont måste. Maken däremot är som en gud i köket & tillagar aldrig mat efter recept. :-)

 

Idag har jag samlat klart på massa streckkoder från Arla för att kunna få 7 gratis magasin av Allt om mat. Nu har jag ju inte direkt handlat som bara den utan det är produkter som ändå hade gått åt här hemma så varför inte passa på att skrapa ihop till lite nöjesläsning. :-)

Idag har också finaste kissekatten Whisky varit hos doktorn med sin tass och han har fått både sårrengöring & smärtstillande. På fredag skall han tillbaka & jag ställer mig lite frågande till varför de inte fixade allt idag.
Det viktigaste är att han blir bra så fort som möjligt!

Idag blir det tidig sänggång…skööönt!
Det är det bästa med att maken jobbar natt…'*skratt*

Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar