onsdag 7 november 2012

Mysig shoppingdag

IMG_7561

IMG_7562

Köpte med mig nya glöggmuggar med tillhörande skålar hem från Gekås i Ullared. Mycket finare än det setet som vi har idag. Det enda som saknas är en ny glöggkanna som passar till.

IMG_7563

Sedan fick det dessutom bli små söta formar som blir perfekta till julgodiset som skall bakas framöver. :-)

God Kväll!

Nu är jag hemma efter dagens storshopping på Gekås i Ullared där jag varit tillsammans med underbara Anja. Efter antalet timmar i den riktigt stora byggnaden fick det vara nog och jag gick ut med nya snygga kläder, lite inredning & massor av julklappar (framförallt till alla fina barn i vår närhet).

Egentligen borde jag just nu ta mig i kragen & fixa iordning lite här hemma men jag är som vanligt helt slut och snart är det dags att hoppa i sängen men först blir det ett skutt till duschen. :-)

Hoppas ni haft en fin dag, TACK ANJA för idag ♥!

Stora Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar