fredag 9 november 2012

Tapet till sovrummet

IMAG2664

Den här tapeten funderar vi på till sovrummet & jag lovar att den kommer att göra sig mycket bättre på väggen än att bara se den så här. Framför tapeten kommer vår vita säng stå vilken kommer bli en riktigt grym kontrast. Löven skimrar dessutom till beroende på hur ljuset ligger mot tapeten…

IMAG2662

…som här! :-)

Välkommen fredag & helg!

Jag inväntar min barndomskompis Annelie som skall vara här hos mig i helgen & då veckan har bestått av mängder med jobb & äventyr så har jag inte direkt prioriterat hemmet vad gäller den där “superroliga” städningen. Det betyder med andra ord att jag får se till att göra det nu…svårt när jag samtidigt tittar på X-factor men mycket spring blir det fram & tillbaka. *skratt*

Nej, nu skall jag ta mig ett varv med dammsugaren!

Trevlig helg på er kära läsare!

Varma Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar